HOGY MIBEN TUDUNK MÉG A SEGÍTSÉGEDRE LENNI?

Biztos sok elintézendő feladat van még a listádon, ezért egy kis támogatás mindig jól jön. Nézd meg, miben tudunk még segíteni!
8835448799262

Személyes tanácsadás

Foglalj időpontot nálunk egy ingyenes, személyes tanácsadásra, hogy szakértő munkatársaink hasznos tanácsokkal és szuper tippekkel láthassanak el!
8835448700958

Babakelengye lista

Bizonytalan vagy, hogy mire lesz szükségetek? Készítettünk egy praktikus listát, hogy tökéletesen felkészülhess a kis jövevény érkezésére!
8835448995870

Autósülés kiválasztása és rögzítése

Szakértőink segítséget nyújtanak az ideális autósülés kiválasztásában és bemutatják a biztonságos rögzítést is.
8835448897566

2 év garancia

Termékeinkre 2 év gyártói garanciát adunk az extra nyugalom biztosítása érdekében.

Standard szállítás

Bútor szállítás

A csomag összeállításától számított 48 órán belül kiszállítjuk az általad rendelt termékeket, amennyiben azok raktáron vannak.

Magyarország
A szállítás díja az ország egész területén: 1900 Ft.
A szállítás magyarországi címzett esetén 25.000 Ft felett díjtalan.
Ausztria, Románia, Szlovákia területére a szállítás díja: 3200 Ft.

Amennyiben bútort rendelsz, úgy a 2 és 3 darabos bútorcsomagok kiszállítása és összeszerelése Budapesten és Pest megyében ingyenes, vidékre 20.000 Forint.

Egy darabos bútor esetén ingyenesházhozszállítás az ország egész területén.

Ha szükséged van segítségre a megrendelt bútor összeszereléshez, egyeztess előre kollégáinkkal a +36 70 414 7075-es telefonszámon.

Ausztria, Románia, Szlovákia területére az egy darabos bútorok és a 2 és 3 darabos bútorcsomagok szállítási díja is: 20.000 Forint.

A csomag összeállításáról e-mailben értesítünk. Ezen a ponton már nem lehet módosítani a szállítási címet.

Mégsem leszel otthon? Semmi gond, szállítónk hagy neked egy üzenetet, hogy egy megfelelőbb időpontot egyeztethessetek. Ha van valaki, aki át tudná venni helyetted a csomagot, az is megoldható. Szállítópartnerünkkel kötött szerződésünk alapján a házhozszállítás szolgáltatás három kiszállítási kísérletet tartalmaz.

A szállítást a GLS futárszolgálat végzi.

Amennyiben a megrendeléskor tudod már, hogy melyik napon leszel a megadott címen, tüntesd fel a megjegyzés rovatban, és szállítónk akkor viszi ki a csomagodat.

Miért ne ugranál be az üzletbe a megrendelt termékért? Rendeld meg a kiválasztott terméket online, és vedd át személyesen Szépvölgyi úti üzletünkben! Amint összekészítettük csomagodat értesítést küldünk róla e-mailben.

Mi az a PayPal?

A PayPal a legbiztonságosabb internetes fizetési mód.

A PayPal egy készpénzmentes pénzforgalmi szolgáltatásokat nyújtó pénzügyi intézet, mely az elektronikus kereskedelemre szakosodott.

A PayPal elektronikus számlát vezet ügyfelei részére, melyet azok hitelkártyás fizetéssel, banki átutalással vagy inkasszómegbízással tölthetnek fel lakossági vagy céges bankszámlájukról.

Internetes vásárlások során nem kell bizalmas hitelkártya- vagy számlaadatokat megadni ill. továbbítani, hanem a PayPal felhasználói név valamint a jelszó megadása elegendő a fizetés lebonyolításához.

Egyszerű, gyors, biztonságos, népszerű, olcsó, hasznos és elterjedt.

Hogyan történik egy fizetés?

Amikor a webáruházunkban kiválasztott terméket/termékeket szeretnéd kifizetni, a fizetés utolsó fázisában átléptetünk a PayPal oldalára, ahol két lehetőséged van:

  1. Ha már rendelkezel PayPal fiókkal, csak be kell lépned PayPal felhasználói neveddel (ez az e-mail címed) és jelszavaddal, majd a fizetés részleteinek áttekintése után jóvá kell hagynod azt.
  2. Ha még nem rendelkezel PayPal fiókkal, akkor két lehetőség van:
    1. Létrehozol egyet.
      PayPal fiók létrehozásakor néhány alapadaton felül dombornyomásos bankkártyád adatait kell megadnod! Amennyiben kíváncsi vagy rá, hogy hogyan lehet egy PayPal felhasználói fiókot létrehozni, kattints a www.paypal.com oldalra.
    2. Ha nem szeretnél létrehozni ilyen fiókot, akkor lehetőség van egyszerű bankkártyás fizetésre a Paypal felületén keresztül. Ilyenkor a Paypal egy köztes szavatoló szervként működik közre a tranzakció lebonyolításában.

PayPal fiók létrehozásakor bankkártyád adatait nyugodtan megadhatod, hiszen a bankkártyádhoz tartozó számlát a PayPal csak akkor terheli meg, ha PayPal egyenleged nem nyújt fedezetet a kívánt szolgáltatás kifizetéséhez.

Mit jelent a fizetéssel kapcsolatos zárolás?

A zárolás egy függőben lévő terhelés vagy visszatartás a számládon, de nem jelent tényleges terhelést.

A hitelkártyák esetében általában a függőben lévő terhelések között szerepel.

A zárolás feloldása a hitelkártya-kivonatodon visszatérítésként jelenhet meg, vagy a zárolás teljes egészében törlődhet is a számláról.

Az érvénytelenítés megjelenéséig akár 7 munkanap (vagy a bankodtól függően még több) is eltelhet.

Azért szükséges a hitelkártyádon vagy a PayPal számládon elhelyezett zárolás, mert így bizonyosodunk meg a számla érvényességéről és arról, hogy a foglalási kérésed elfogadása esetén meg lehet terhelni a foglalás összegével.

Csak akkor terheljük meg a számládat, ha a foglalási kérést a házigazda elfogadja. Ha a foglalási kérést visszavonják, elutasítják vagy lejár, a zárolás érvénytelenné válik, és az összeget – beleértve a szolgáltatási díjakat is – feloldjuk a fizetési módodnak megfelelő számládon.

Mi van akkor, ha a rendelésed összege és a tényleges vásárlás összege valamiért eltér egymástól (árváltozás, rendelés kiegészítése miatt)?

Ha a rendelés összege kevesebb, mint a tényleges vásárlásé, akkor a tényleges vásárlás értékét vonjuk le PayPal felületünkön a számla kiállításakor és a különbözet visszakerül számládra, mely néhány napot vesz igénybe.

Abban az esetben, ha közben kiegészítenéd rendelésed, semmi gond, a különbözetet készpénzzel fizetheted személyes átvételkor az üzletben vagy utánvéttel ha futárszolgálat általi kézbesítésről van szó.

Mi van akkor, ha PayPallal fizetted a rendelést és közben mégiscsak készpénzzel fizetnél?

Semmi gond, csak jelezz nekünk a weboldalunkon megadott email címen és módosítjuk rendelésed készpénzes fizetésre, PayPal felületünkön pedig töröljük a kártyás fizetési szándékot.

Ezt abban az esetben tudjuk megtenni, ha még nem dolgoztuk fel a rendelésed.

FONTOS!

Rendelésed leadásakor az összeg még nem kerül tényleges levonásra, csak ellenőrizzük, hogy van-e fedezet a kártyádon. Amennyiben van, létrejöhet a rendelés. A tényleges levonás csak a rendelés feldolgozásakor, vagyis a számla kiállításakor történik meg.

A rendelés leadása és feldolgozása között olykor néhány nap is eltelhet. (A rendelés összegének zárolása maximum 30 napig tart a számládon).

Ha bármilyen probléma felmerül ezzel kapcsolatban, kérjük érdeklődj bankodnál.

A fentiek után nincs más hátra, minthogy kellemes vásárlást kívánjunk.

Amennyiben visszaküldesz egy terméket, minden esetben be kell mutatnod a vásárlást igazoló számlát. A szállítás díját neked kell állnod. A terméket 14 napon belül akkor is visszaküldheted, ha nem hibás, csak meggondoltad magad, illetve, ha elégedetlen vagy vele. Minden ilyen esetben hibátlan állapotban kell visszajuttatnod hozzánk a terméket. Ezt megteheted személyesen, a Szépvölgyi úti üzletünkben, postai úton vagy futárszolgálat segítségével.
A visszaküldött termék árát és az esetleges kiszállítás normál árú díját (amennyiben indokolt: hiba vagy sérülés esetén) a termék visszaérkezésétől számítva 14 napon belül térítjük vissza.

Hibásan érkezett hozzád a termék? Sajnálattal halljuk, és megteszünk minden tőlünk telhetőt, hogy minél hamarabb kicseréljük neked. Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot a kollégáin kkal, a +36 70 414 7075-os telefonszámon.

Ha olyan termékkel van problémád, amelyre vonatkozik a 1 éves garancia, küldd vissza a terméket a garancialevél másolatával, vagy hívd a +36 70 414 7075-os telefonszámot, és kollégáink válaszolnak a felmerülő kérdéseidre.

Ha meggondoltad magad, és mégse kéred a megrendelt terméket, lehetőséged van a csomag összeállítása előtt lemondani a rendelésedet. Hívd a +36 70 414 7075-os telefonszámot, vagy írj a webshop@mamasandpapas.hu címre.

Minden csere esetén szükség lesz a vásárlást igazoló számlára. A cserélni kívánt terméket beviheted a Szépvölgyi úton található üzletünkbe, feladhatod postán vagy elküldheted futárszolgálattal

Abban az esetben, ha meggondolnád magad vagy nem vagy elégedett a termékkel, azt 14 napon belül visszahozhatod.

Jogodban áll lemondani a rendelésedet és visszakapni a vásárlás teljes összegét. Ez alól kivételt képeznek a valamilyen okból a garancia köréből kizárt termékek, például a higiéniás eszközök, az alsóneműk és a fürdőruhák, amikről részletesen az ÁSZF / Garancia és vásárlás utáni szolgáltatások fejezetben tájékozódhatsz.

A visszaküldött termék árát és az esetleges kiszállítás normál árú díját (amennyiben indokolt: hiba vagy sérülés esetén) a termék visszaérkezésétől számítva 14 napon belül térítjük vissza.

Ha már használtad a terméket, de valamilyen okból vissza akarok küldeni, hívd a +36 70 414 7075-os telefonszámot, ahol bővebb tájékoztatást kapsz a lehetőségekről.

Amennyiben olyan terméket rendelsz, ami raktáron van, azt akár 1 órán belül átveheted az üzletünkben. Fontos, hogy ebben az esetben elhozd magaddal a megrendelés igazolását. Kérjük, hogy minden esetben győződj meg arról, hogy el tudod szállítani a boltban felvett terméket, amennyiben ezt az opciót választod.

Abban az esetben, ha személyesen rendeled meg a termékeket, van rá mód, hogy az ár 25%-át fizesd ki előlegként, a többit pedig mielőtt átveszed a terméket.