Visszaküldési és visszatérítési szabályzat

Nálunk igazán fontos, hogy elégedett legyél a rendeléseddel. Ha mégis meggondolnád magad, vagy valamiért visszaküldenéd a terméket, semmi gond — itt mindent megtalálsz, hogyan teheted ezt meg.

1. Mennyi időd van visszaküldeni?

A vásárlástól számított 14 naptári napon belül bármikor elállhatsz a vásárlástól, és visszaküldheted a terméket.

2. Milyen feltételekkel tudod visszaküldeni?

  • A termék legyen hibátlan, nem használt, nem összeszerelt állapotban, eredeti csomagolásában.
  • A vásárlást igazoló számlát (vagy annak másolatát) kérjük, tedd mellé a csomagba.

3. Ki állja a visszaküldés költségét?

  • A visszaküldés költsége téged terhel, kivéve, ha a termék hibás, sérült, vagy tévesen kaptad.

4. Hogyan és mikor kapsz visszatérítést?

  • A visszaküldött termék(ek) árát, valamint (indokolt esetben) a normál szállítási díjat a termék beérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük.
  • A visszatérítés mindig az eredeti fizetési módon történik (pl. bankkártyára vagy bankszámlára, attól függően, hogyan fizettél).

5. Mely termékeket nem tudod visszaküldeni?

A visszaküldési jog nem vonatkozik:

  • higiéniai termékekre (pl. alsónemű, fürdőruha, higiéniai kiegészítők),
  • személyre szabott vagy egyedi gyártású termékekre.

(A pontos listát megtalálod az ÁSZF-ben is.)

6. Hogyan küldheted vissza a terméket?

Ahogy Neked a legkényelmesebb:

  • Személyesen a márkaboltunkba:
    1037 Bp Szépvölgyi út 15.
  • Futárszolgálattal vagy postai úton a fenti címre.