GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Lehet regisztráció nélkül vásárolni a webáruházban?
A webáruházban vásárolni kizárólag regisztrációval lehet, amelynek során csak a legszükségesebb adatokat kell megadnod.
Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?
Leveleződnek ellenőrizd szűrőbeállításait, lehet hogy levelünk a spam (kéretlen levelek) mappába került. Ellenőrizd a webshopon a fiókodban, hogy jó e-mail címet adtál-e meg.
Kaptam visszaigazoló e-mailt, mégsem tudok belépni. Mit tegyek?
Valószínűleg az általad megadott jelszó nem helyes, kérj egy újat!
Elfelejtettem a jelszavamat. Mit csináljak?
A honlapon a regisztrációs résznél könnyedén meg tudod ezt változtatni.
Hogyan tudok új jelszót megadni?
A webshopon lépj be saját fiókodba ahol könnyedén tudsz új jelszót választani.
Szeretnék hírlevelet kapni. Hol tudom ezt beállítani?
A webshopon saját fiókodban tudsz hírlevélre regisztrálni.
Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?
A regisztrációd törlésére vonatkozó szándékodat kérjük a webshop@mamasandpapas.hu címre küldött emailben jelezheted.
Hol és hogyan tudom módosítani az adataimat?
A webshopon saját fiókodban tudod módosítani adataidat.
Kik láthatják az adataimat?
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek ki nem szolgáltatjuk.
Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?
Megrendelésedet addig tudod módosítani, amíg a futárszolgálat fel nem veszi tőlünk a csomagot. Hívj minket telefonon: +36 70 414 7075, vagy írj e-mailt a webshop@mamasandpapas.hu e-mail címre.
Megrendelném most a terméket, de csak néhány hét múlva tudom átvenni. Lehetséges későbbi kiszállítási időpontot választani?
Természetesen meg tudod rendelni most a termékeket és a megjegyzés rovatban kérünk tüntesd fel mikortól tudod a termékeket átvenni.
Kaptam értesítést arról, hogy előrendelt tételt tartalmaz a megrendelésem. Ez mit jelent?
Az előrendelt tétel státusz azt jelenti csomagodba várunk még egy terméket az angliai raktárról.
Mit jelent a ?csomag összeállítva??
A csomag összeállítva státusz azt jelenti csomagod teljes mértékben összeállt, jöhetsz érte személyesen.
Személyes átvétel esetén azonnal át tudom venni a terméket?
Személyes átvétel esetén akkor tudod átvenni a termékeket, amikor megkapod visszaigazoló e-mailünket, hogy csomagod össze van állítva.
Mikor kapom meg a csomagomat?
Amennyiben a megrendelt termékek vannak raktáron úgy a csomag összeállítását követő 24 órán belül. Ez legrövidebb esetben már lehet akár másnap is (kivétel hétvége).
Mennyi lesz a szállítási díj, ha a termékek több csomagban érkeznek?
Lásd részletes információinkat a Szállításnál.
Mit csináljak, ha nem tudok ott lenni a megadott szállítási címen?
A futárszolgálat ott fog hagyni számodra egy értesítőt, amelynek alapján fel tudod venni a kapcsolatot a futárral egy új időpont leegyeztetése végett.
Átveheti helyettem más a termékeket?
Igen, átveheti.
Mégsem kérem a kiszállított terméket. Mi a teendő?
Amennyiben a webshopon vagy e-mailen keresztül rendeltél egy vagy több terméket, jogod van ahhoz, hogy töröld a rendelésedet. Mindezt 14 napon belül teheted meg, ebben az esetben kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon: +36 70 414 7075, vagy e-mailben: webshop@mamasandpapas.hu, illetve a nyugtával együtt juttasd vissza hozzánk a termékeket.
Sérült a kiszállított termék. Mit tegyek?
Ha úgy gondolod, hogy a terméket nem megfelelő állapotban vagy sérülten kaptad meg, hívd a +36 70 414 7075-os számot, ahol munkatársaink válaszolnak a felmerülő kérdésekre. Ha otthon összeszerelhető terméket vásárolsz, az összerakás előtt győződj meg róla, hogy minden egyes elem megvan-e, valamint, hogy az egyes részek épségben vannak-e. Amennyiben hiányzik vagy sérült egy elem, mindenképpen lépj kapcsolatba munkatársainkkal! A sérült, hibás részt lehetőség szerint fotózd le, és küldd el a képet e-mailben a webshop@mamasandpapas.hu címre.
Nem jó a méret, hogyan tudom kicserélni?
14 napon belül ki tudod cserélni a terméket. Kérünk, küldd vissza a terméket hozzánk, vagy hozd be személyesen és mutasd be a vásárlást igazoló számlát. A visszaszállítás díját neked kell állnod.
Mire figyeljek, ha visszaküldöm a terméket?
A sérülten hozzánk érkező termékekért nem tudunk felelősséget vállalni. Amennyiben a csomag elveszik, vagy a termékek megsérülnek, sajnos nem tudjuk a cserét érvényesíteni, ezért a termékeket lehetőség szerint ajánlva, akár biztosítva küldd vissza részünkre.