+36 70 414 7075

Gyakran Ismételt Kérdések

Regisztráció, belépés, feliratkozás

  • Lehet regisztráció nélkül vásárolni a webáruházban?

    A webáruházban vásárolni kizárólag regisztrációval lehet, amelynek során csak a legszükségesebb adatokat kell megadnod.

  • Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

    Leveleződnek ellenőrizd szűrőbeállításait, lehet hogy levelünk a spam (kéretlen levelek) mappába került. Ellenőrizd a webshopon a fiókodban, hogy jó e-mail címet adtál-e meg.

  • Kaptam visszaigazoló e-mailt, mégsem tudok belépni. Mit tegyek?

    Valószínűleg az általad megadott jelszó nem helyes, kérj egy újat!

  • Elfelejtettem a jelszavamat. Mit csináljak?

    A honlapon a regisztrációs résznél könnyedén meg tudod ezt változtatni.

  • Hogyan tudok új jelszót megadni?

    A webshopon lépj be saját fiókodba ahol könnyedén tudsz új jelszót választani.

  • Szeretnék hírlevelet kapni. Hol tudom ezt beállítani?

    A webshopon saját fiókodban tudsz hírlevélre regisztrálni.

  • Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?

    A regisztrációd törlésére vonatkozó szándékodat kérjük a webshop@mamasandpapas.hu címre küldött emailben jelezheted.

vissza az oldal tetejére

Adatok

  • Hol és hogyan tudom módosítani az adataimat?

    A webshopon saját fiókodban tudod módosítani adataidat.

  • Kik láthatják az adataimat?

    Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek ki nem szolgáltatjuk.

vissza az oldal tetejére

Megrendelés

  • Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?

    Megrendelésedet addig tudod módosítani, amíg a futárszolgálat fel nem veszi tőlünk a csomagot. Hívj minket telefonon: +36 70 414 7075, vagy írj e-mailt a webshop@mamasandpapas.hu e-mail címre.

  • Megrendelném most a terméket, de csak néhány hét múlva tudom átvenni. Lehetséges későbbi kiszállítási időpontot választani?

    Természetesen meg tudod rendelni most a termékeket és a megjegyzés rovatban kérünk tüntesd fel mikortól tudod a termékeket átvenni.

vissza az oldal tetejére

Visszajelzés

  • Kaptam értesítést arról, hogy előrendelt tételt tartalmaz a megrendelésem. Ez mit jelent?

    Az előrendelt tétel státusz azt jelenti csomagodba várunk még egy terméket az angliai raktárról.

  • Mit jelent a „csomag összeállítva”?

    A csomag összeállítva státusz azt jelenti csomagod teljes mértékben összeállt, jöhetsz érte személyesen.

vissza az oldal tetejére

Szállítás

  • Személyes átvétel esetén azonnal át tudom venni a terméket?

    Személyes átvétel esetén akkor tudod átvenni a termékeket, amikor megkapod visszaigazoló e-mailünket, hogy csomagod össze van állítva.

  • Mikor kapom meg a csomagomat?

    Amennyiben a megrendelt termékek vannak raktáron úgy a csomag összeállítását követő 24 órán belül. Ez legrövidebb esetben már lehet akár másnap is (kivétel hétvége).

  • Mennyi lesz a szállítási díj, ha a termékek több csomagban érkeznek?

    Lásd részletes információinkat a Szállításnál.

  • Mit csináljak, ha nem tudok ott lenni a megadott szállítási címen?

    A futárszolgálat ott fog hagyni számodra egy értesítőt, amelynek alapján fel tudod venni a kapcsolatot a futárral egy új időpont leegyeztetése végett.

  • Átveheti helyettem más a termékeket?

    Igen, átveheti.

vissza az oldal tetejére

Lemondás, elállás, sérült termék

  • Mégsem kérem a kiszállított terméket. Mi a teendő?

    Amennyiben a webshopon vagy e-mailen keresztül rendeltél egy vagy több terméket, jogod van ahhoz, hogy töröld a rendelésedet. Mindezt 14 napon belül teheted meg, ebben az esetben kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon: +36 70 414 7075, vagy e-mailben: webshop@mamasandpapas.hu, illetve a nyugtával együtt juttasd vissza hozzánk a termékeket.

  • Sérült a kiszállított termék. Mit tegyek?

    Ha úgy gondolod, hogy a terméket nem megfelelő állapotban vagy sérülten kaptad meg, hívd a +36 70 414 7075-os számot, ahol munkatársaink válaszolnak a felmerülő kérdésekre. Ha otthon összeszerelhető terméket vásárolsz, az összerakás előtt győződj meg róla, hogy minden egyes elem megvan-e, valamint, hogy az egyes részek épségben vannak-e. Amennyiben hiányzik vagy sérült egy elem, mindenképpen lépj kapcsolatba munkatársainkkal! A sérült, hibás részt lehetőség szerint fotózd le, és küldd el a képet e-mailben a webshop@mamasandpapas.hu címre.

  • Nem jó a méret, hogyan tudom kicserélni?

    14 napon belül ki tudod cserélni a terméket. Kérünk, küldd vissza a terméket hozzánk, vagy hozd be személyesen és mutasd be a vásárlást igazoló számlát. A visszaszállítás díját neked kell állnod.

  • Mire figyeljek, ha visszaküldöm a terméket?

    A sérülten hozzánk érkező termékekért nem tudunk felelősséget vállalni. Amennyiben a csomag elveszik, vagy a termékek megsérülnek, sajnos nem tudjuk a cserét érvényesíteni, ezért a termékeket lehetőség szerint ajánlva, akár biztosítva küldd vissza részünkre.

vissza az oldal tetejére